tirsdag 13. oktober 2009

Forord

Jeg har mange ganger tenkt at jeg skulle visst mye mer om min far, hvordan han levde, hva han tenkte o.s.v. Disse tankene har gjennom årene vandret videre til å bli ”hva har jeg lært av dette?” Et soleklart svar må jo være at jeg må sørge for at mine barn skal få vil vite mer om meg og min fortid og ikke minst mine tanker.

Dette er den eneste grunnen til at jeg har begynt å jobbe ned ordene på denne laptop’en jeg sitter ved nå. Tilbakemeldingen fra mine døtre har vært god, så da har jeg bestemt meg til å gå et skritt videre. Er dette leseverdig for andre?
Derfor har jeg valgt deg – ja, nettopp deg til å delta i denne ferden. Jeg er ikke ferdig, og du får kun ett eller to kapitler hver gang. Det er lov å kommentere, og jeg setter stor pris på konstruktive kommentarer.

På forhånd takk hvis du har lyst til å være med på ferden gjennom mitt liv.

En god hilsen fra Terje født i 1947

Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar